Az új Bubi remek, csak néhány apró és egy nagy baj van vele
Kipróbáltuk az új fővárosi közbringát: tudja, amit tudnia kell, élvezet használni. A legnagyobb probléma, hogy mindeközben a vacak réginek álcázza magát.
Kipróbáltuk az új fővárosi közbringát: tudja, amit tudnia kell, élvezet használni. A legnagyobb probléma, hogy mindeközben a vacak réginek álcázza magát.
Forgalomba állították a megújított Mol Bubit.
Ha komoly terhelés mellett is helytállnak az új „közbringák”, akkor jöhet az éles üzem is.
A nyertes konzorcium 1,8 milliárd forintért vállalta a Mol Bubi üzemeltetését.
Könnyű, defekttűrő gumikkal felszerelt kerékpárokat vesz a főváros. A BKK rugalmas tarifarendszert és új appot is ígér.
A BKK kompenzálja azokat, akik nem tudják kihasználni a bérletüket.
A MOL Limo egyelőre kivár, de a GreenGo példáját követve mától már a Share Now is olcsóbban használható.
Az egyik cégnél 30 százalékos menetdíj kedvezményt biztosítanak azoknak, akik halaszthatatlan ügyeik intézéséhez nem a tömegközlekedést szeretnék használni.
A 2019-es naptári évre megváltott éves bérleteket január 11. hajnali 2 óráig elfogadják a Budapesti Közlekedési Központ ellenőrei.
Hétfő hajnalig nem lehet Bubival közlekedni.
Új működési modellt dolgoz ki a BKK a közbringarendszeréhez, a Bubihoz, amellyel komoly problémák vannak azon túl is, hogy százmilliós veszteséget termel évente. A rendszer indulása óta élő üzemeltetési szerződés novemberben lejár, csak egy évre hosszabbítják meg a T-Systemsszel és a Csepellel.
Már 1846 kerékpárja és 143 gyűjtőpontja van a kerékpármegosztó szolgáltatásnak.
A pár kilométeres közlekedési dilemmára, "a gyalog hosszú, bringával izzasztó, BKV-zni felesleges, vagy menjek autóval” kérdéskörre az egyik legszimpatikusabb válasz manapság városban az elektromos rollereké. Hamarosan nálunk is megjelenhet az e-roller-megosztás globális szereplője, a Lime.
A világ legnagyobb elektromos kerékpárflottájával már érdemben lehet harcolni a légszennyezettség ellen.
Mindegyik másban, de az öt kezdeményezés együtt szinte tökéletes lenne.
Megfizethető díjakkal, megszűnő kaucióval, rugalmas, percalapú számlázással készül a megújuló Mol Bubi közbringarendszer.
Modernebb Bubit, új appot, könnyebb bringákat ígér a BKK.
Akinek bérlete van, olcsóbban használhatná a bicikliket.
Így harminc percig használhatjuk a közbringarendszert Budapesten.
A békési megyeszékhelynek is lesz kerékpármegosztó rendszere.